söndag 2 januari 2011

Sista kortet 2010 var.....

...ett födelsedags kort.
Mitt under all julstress och när alla julkort var iväg skickade var det dax för ett födelsedags kort till en liten kille i våran mammagrupp. Han fyllde år på lillejulafton och som tur var hade jag ett kort färdigt som bara låg här hemma. Tror till och med att det är ett av dom första korten jag gjorde när jag startade med scraping. Det är ett kort i blått och rött och stämpeln är från Bildmålarna och det är Mimo med fotboll som är målad med vanlig tuchpennor. För er som är fotbolls intresserade kanske ni kan lista ut vilket lag jag har haft i åtanken när jag målade honom, just det FC Barcelona. Det var inte det lättaste att få till med alla ränder men tillslut gick det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...