söndag 2 januari 2011

God Fortsättning....

Då var det nytt år och nya möjligheter ligger framför oss alla. Hoppas att det nya året bär med sig mycket roliga saker för alla. Själv ska jag gå tillbaka och börja jobba igen efter lite mer än 1 års mammaledighet. Det ska bli skoj att börja jobba igen men samtidigt är det rätt så skönt att gå hemma och mysa med dottern. Nytt jobb ska jag börja på när jag startar, det är i samma kommun som jag bor i så pendlandet blir minskat från 2 timmar om dagen till cirka 30 minuter om dagen. Ska bli roligt och spännande att börja på nytt jobb. Dottern ska även in skolas på dagis och det ska bli kul att se hur hon reagerar på det. Vi har varit där på besök redan och då var det inga problem. Hoppas att hon tycker det ska bli roligt. Vad året bär med sig får tiden utvisa men förhoppningsvis så kanske vi flyttar och då kanske till ett nybyggt, men som sagt det får tiden utvisa.
Ska fortsätta med bloggen och att lägga upp mina alsters som jag gör. Ska försöka vara med i lite fler tävlingar som finns lite var stans på olika bloggar och se om man kanske kan ro hem något pris, man får väl se. Hoppas att ni alla som tittar in på denna blogg fortsätter med det och lämna gärna avtryck när ni varit här. Ha det bra och God Fortsättning på 2011.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...