tisdag 7 december 2010

Tänd ett ljus....

I Söndags firade vi jul med svärföräldrarna för dom åker till Thailand över jul och nyår. Det kom tomte och Moa fick julklappar. Lite läskigt var det att träffa tomten. Jag tycker inte om att gå bort tomhänt så jag stämplade ett ljus till svärmor. Har ingen embossingfön så jag använde mig utav strykjärnet. Det gick bra men man får se upp så att det inte blir för varmt. Stämpeln är en clearstamp från Reprint. Till ljuset gjorde jag även en lite låda för att ställa ljuset i. Klädde sen in i celofanpapper. För att vara första gången jag använde mig utav denna teknik blev jag rätt nöjd, trots att det blev lite för varmt på visa delar av ljuset, men svärmor blev glad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...