tisdag 14 december 2010

Julkorten fortsätter

Här kommer lite fler bilder på mina julkort. Är snart färdig, bara 8 st kvar att göra. Tur är det att man har till den 22 december om man inte ska använda sig utav julfrimärken. Det första kortet är ett Wiper Card och tomten är målad med ProMarkers och sen har han fått lite glitter i mössan och skägget. Det andra kortet är ett Tag Card där Mimosa med julmössa sitter på sitt staket. Har på Mimosas mössa och lite var stans på kläderna använt mig utav Snowpen från Panduro Hobby för att få effekten av att det snöar på henne som det gör i bakgrunden. Texten på tagen har jag embossat. Det sista kortet är ett Waterfall Card där jag använt mig utav Skogstokiga Digistamp Pepparkaksgubbe och utav första raden i låten "Pepparkakeland".






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...