onsdag 8 december 2010

Beställning av kort

För ett tag sedan fick jag en beställning utav en väninna på 3 st kort. Det första kortet skulle vara till en kille som älskar musik och spelar i ett band. Det andra kortet skulle vara till en kille som tycker om tatueringar och som skulle få pengar i present. Det tredje kortet skulle vara till en liten tjej som älskar lila, rosa och prinsessor. Helt klart antog jag utmaningen och satte mig ner och funderade. Efter många funderingar och skisser i huvudet kom jag fram till tre helt underbara kort. Idag överlämnade jag dom till beställaren och hon blev super glad över korten. Korten skulle lämnats över för ett par månader sedan men diverse hinder gjorde att det inte gick, som tur var beställdes korten med väldigt god framförhållning. Här är resultatet, tror att ni kan lista ut vilket kort som är till vem.

                        

                         
 

          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...