lördag 10 december 2011

Tidig julafton

Tänk att vi redan är inne i December månad och att det snart är jul. Dock fuskade vi lite förra lördagen och firade jul med tomte, julkappsutdelning samt julmat med svärföräldrarna eftersom dom inte är hemma på självaste julafton. Ville ge en liten julgåva som dom kunde ta med sig på sin semester. Så jag gjorde en korg som jag fått lära mig att göra av underbara L8 på en kurs hos Stämpelfabriken nu i höstas. Fyllde den sedan med chokladgodis. Pappret jag använt mig utav är Maja Design och har sedan dekorerat med ett God Jul band runt korgen samt en tag från Reprints Tomte Collection. Satte även på två små trä hjärtan på kortsidan av korgen. Hjärtan och band till tagen är inhandlade hos Stämpelfabriken. Satte fast handtagen med hjälp av snöflingebrads som jag duttade lite med Stickles Frosted Lace i mitten.





Korgen blev mycket uppskattad och idag fick jag höra att en utav deras vänner nere i Thailand tyckte om korgen och frågade svärmor om hon fick hennes. Dock ville svärmor behålla sin men jag ska nog överraska med att göra en och skicka ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...