tisdag 27 december 2011

Beställnings kort

Fick en förfrågan från en vän om jag inte kunde göra ett kort till henne som hon kunde ge till sin kompis. Då min vän var hemma hos mig såg hon den underbara tavla jag fick av mitt scrapgäng när jag fyllde jämt, där på tavlan var en ruta där det fanns en stämpel från The Greating Farms. Min vän fastnade för just den stämplen då hennes kompis jobbar som sjuksköterska. Fick låna stämplen utav en i scrap gänget och stämplade upp sen fixade jag till kortet. Målade motivet med Tombow pennor och satte fast motivet med 3D-kuddar på ett vitt band. Dekorerade med rosor, bling och hjärtat kommer ifrån YouDo´s serier Say Ahhh. Både beställaren och mottagaren blev glada och nöjda för kortet.


 Insida
Baksida

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...