söndag 31 juli 2011

Stämpelkällan söker GDT

Stämpelkällan söker GDT till hösten/vintern. Tänkte att jag skulle ge det en chans och hoppas på att jag får vara med. Dom har även en tävling samtidigt. Älskar deras stämplar och dom alla är helt underbara. Här har jag gjort ett grattis kort till en liten tjej som fyller år nu i augusti. Hennes älsklings färg är rött så jag lätt kortet gå i rött men ändå inte för mycket rött. Den super söta stämpeln vann jag på Stämpelkällans blog hopp tidigare i sommar. Stämpeln kommer från just Stämpelkällan och det är Fia på paket som jag har målat med Tombow pennor. På vingarna har jag sedan gjort lite puff effekt och lagt lite stickles för att få det att se ut som riktiga vingar på en söt ängel. Glorian har också den fått stickles effekt och sen på paketets band finns det även den effekten. Dom små knapparna på Fias klänning och blomman på klänningen la jag lite Glossy accent på. Ett röd/vit rutit band och en tag fick även vara med. Bilden på Fia sitter på 3D-kuddar. Grattis biljetten är från mina andra stämplar och sen dekorerade jag med lite bling stenar och rosor. Håller tummarna på att jag får en chans att vara med i deras härliga gäng.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...