tisdag 5 juli 2011

Sommar = Läsning

En bra bok är det bästa som finns, tycker jag. Nu när solen tittar fram är det skönt att sitta/ligga och läsa en bra bok i solen samtidigt som man blir sommar brun. Tyckte att jag behövde ett nytt bokmärke och med lite inspiration från L8 och hennes magnet bokmärke blev mitt resultat så här. Väldigt smart idée att ha en magnet på insidan av bokmärket som du viker över bladet för att inte bokmärket ska flyga iväg och försvinna om det nu skulle komma en vindpust eller två. Flickan som sitter och läser har jag både fått låna och stämpla upp av L8 och sen hittade jag även motivet på en scraploppis som jag var på i våras och nu finns stämpeln i mina ägor. Gillar verkligen motivet och tycker det passar superbra på ett bokmärke. Har färglagt med Tombow och texten på baksidan har jag hittat på nätet. Blev mycket nöjd med bokmärket och tänker göra fler så man kan byta märke när man bytar bok.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...