torsdag 19 maj 2011

Uppfräschade böcker

På mitt jobba har man koder till nästan alla logg in på datorn samt till diverse rum, så för att komma ihåg alla koder har jag en liten bok där jag skriver upp dom i. Nu har jag haft den boken ett bra tag och den började att se tråkig och sliten ut. Vad gör man åt det då? Jo man fräschar upp den genom att altra boken. Eftersom jag har den i min ficka på mina arbetskläder kunde jag inte dekorera den så mycket utan det fick bli sparsamt. Pappret jag har använt kommer från Maja Design och jag tyckte det passade bra nu när sommaren är på intåg.


Har här hemma en bok där jag skrivit upp alla olika datum som man ska pyssla ihop kort till. Eftersom det är många kort som görs under årets gång så tyckte jag att det skulle bli lättare om jag skrev upp datumen i en bok som jag har liggandes i min pyssel hörna, så man kan titta i den och se när det är dax att pyssla ihop något roligt. Pappret jag använt mig av kommer från Magnolia och flickan med blommorna är från Bildmålarnas senaste club kit och hon är målad med Tombow pennor. Sen har jag skrivet med foam bokstäver och även dekorerat med lite bling. Denna bok är även med i utmaningen hos Månadens Utmaning.

 Före
Efter

3 kommentarer:

  1. Hej,Jenny!
    Ser att du lagt in ett bidrag till Månadens Utmaning,men har svårt att se vilket alster du deltar med?

    Carina

    SvaraRadera
  2. Tänkte den första lilla boken. Den går i blåa toner

    SvaraRadera
  3. Nu är ditt bidrag inlagt i bloggen.Jättefin blev den och lycka till

    Carina från Månadens Utmaning.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...