fredag 28 januari 2011

Lång resa...

Detta kort ska ut på en riktig lång resa. Det ska hela vägen ner till Thailand. Mina svärföräldrar har hus där nere och nu är det så att en av deras vänner fyller 60 år, så vi tänkte skicka ner en liten rolig present till henne. För att ha något att lägga presenten i (som är ett kortspel med fräcka frågor) gjorde jag ett bok kort. Mallen till detta kort hittar ni här. Just till detta kort har jag fått ändra på måtten för att få plats med presenten. Papperna jag har använt mig av är Maja Designs Blomstra samt Må du leva och växa. Stämpeln är Vera åker rutschkana och kommer från Stämpelkällan. Grattis stämpeln kommer från Kortmakarna. Har målat med Tombow och på näsduken har jag lagt ett lager Smooch för att få upp glansighet. På insidan har jag stämplat och embossat en text från Rox Stamps.

 Framsida

 Stämpel från Rox Stamps

Baksidan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...