tisdag 13 september 2011

Underbart bröllop

I helgen som gått gifte sig min kusin. Bröllopet var jättefint och festen efter var kanon. Eftersom brudparet önskade sig hjälp till en bröllopsresa så gav min familj pengar till det. Gjorde ett vanligt kort där jag gjorde en ficka på insidan där pengarna kunde sättas fast. Stämpeln kommer är en S.W.A.L.K och är inköpt hos Stämpelfabriken. Det mönstrade pappret som jag använt både på utsidan och insidan har jag hittat hos Bearly Mine Designs. Dekorerat med rosor och lite bling. Liten notis bör kanske skrivas om att detta kort gjordes på rekordtid samma dag som bröllopet skulle vara. Lite panik känsla hade jag över om att det skulle hinnas bli färdigt i tid men 5 minuter innan det var dax att kör blev det färdigt.



Under festen efter ceremonin så skulle bilder från möhippan samt från svensexan visas på PowerPoint. För att bruden skulle kunna titta tillbaka på sin möhippa gav jag förslaget under planeringen att jag kunde vara fotograf och sätta ihop ett litet album om möhippan. Införskaffade ett 8x8" album på Stämpelfabriken och började att sätta ihop albumet. Använde papper i samma färgskala som albumet och dekorerade sparsamt. Använder journalstämplar till att skriva texten på. Då jag inte vet om det var ok att publicera bilder på personerna som var med på möhippan har jag valt att inte fotografera inne i albumet. Albumet överlämnades till bruden efter bildvisningen och hon blev väldigt glad för den.

 Framsidan
 Första sidan i albumet
 Alla sidor på avstånd

 Ovan bild

Baksidan av albumet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...