onsdag 21 september 2011

Avtackning och födelsedag

Igår så var jag och mina arbetskollegor ute och åt på La Roche i Malmö, en jätte mysig restaurang som serverar super goda tapas. Detta gjorde vi för att vi skulle av tacka en kollega som flyttar till London och ska jobba där samt att fira en annan kollega som fyllt 40 år. Då vi är ett par stycken som gillar att scrapa på jobb så valde vi att dela upp vem som skulle göra vilket kort. Min lott blev att göra ett grattis kort till den nyss fyllda 40-åringen. Valde att göra ett kort som jag gjort tidigare, se här. Vikningen finns hos Pysseltagen och jag tycker det är ett trevligt kort att göra. Valde att göra det rätt så avskalat då jag även tänkte vara med i Pysselmyrans veckoutmaning som just är Less is More. Stämpeln är Smookie in wineglass och är målad med Tombow pennor. Har sedan lagt lite Stickles och lite Glossy på bubblorna som flyger och i glaset. Tagen på insidan kommer från Skogstokiga och på sista sidan har jag använt mig utav en stämpel från Gummiapan. Pappret jag använt kommer från Inkido och är inhandlat på Stämpelfabriken. Satt lite bling stenar på varje hörn av kortet och ett band för att hålla stänga kortet. Mottagaren blev väldigt glad över kortet, som överlämnades tillsammans med en liten present.



2 kommentarer:

  1. Vilket fint kort Jenny.
    Ska genast kolla in vikningen för den gillade jag.
    //Nickan73a

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...