lördag 13 april 2013

Grattis Annika- Scrap kompis fyllde jämnt

Nu måste till och med jag med ge att det var ett bra tag sen jag uppdaterade här inne. Inte klokt vad tiden rusar iväg. Men nu ska ni allt få se lite som jag ändå trots tidsbrist lyckats skapa.
Tänkte börja med en vimpel. Denna vimpel gjordes till en scrap kompis som fyllde jämnt i mars. Vi var 8 st i från vårat scrap gäng som gjorde var en vimpel som sedan sattes ihop på ett snöre till en banderoll. Trots att vi alla fick fria händer vad det gällde papper och dekorationer så lyckades vi alla ändå köra på samma tema på pappret, alla använde någon form av prickigt papper. Här kommer min vimpel som jag gjorde.

Min vimpel

Paketet överlämnades utav några i gruppen som varit med och gjord en vimpel och så här såg det ut när dom ringde på dörren till födelsedags barnet.


Här kommer hela banderollen i sin helhet


A= Lotta - L8
N= Vibbe - Vibbes sida
N= Helené
I= Lotta - Lottas vrå
K= Sussie
A= Anki - Ljuvligt vitt
4= jag

1 kommentar:

  1. Den är verkligen jättefin. Å ja, jag blev verkligen överraskad! Hänger fortfarande här nere så jag tittar på den varje dag!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...