torsdag 1 mars 2012

Ett försenat födelsedags kort

Har gjort ett försenat födelsedagskort till en av svärföräldrarnas vänner i Thailand. Vi alla skickade ett mail till henne när hon fyllde år men jag tyckte även att hon skulle få ett kort på posten. Har gjort ett Six-Fold Card som jag gjort tidigare och som finns här. Tycke damen som är en free-bee digi från Digi Darla passade bra på kortet då personen som ska få kortet är en riktig fräck kvinna. På insidan har jag även där använt mig utav en free-bee som jag hittat på internet och jag tyckte att texten passade perfekt. La kortet på lådan i början av veckan så det borde snart vara framme i Thailand.


1 kommentar:

  1. Kul vikning. Har själv inte gjort färdigt min första på denna variant ( blev avbruten, sen har jag inte tagit tag i det igen...), men det börjar väl bli dax!!
    Du hade kommenterar på mitt inlägg "mina älskade vimplar..." - det är egna vimplar, som jag ritat direkt på mönsterpappret och sedan klippt ut dem. Ha det bra så ses vi väl snart hoppas jag!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...