söndag 5 februari 2012

Te-hållare

Nu har äntligen lite av inspirationen kommit till baka efter att ha tömt ut lagret på julkorten. Har gjort en te-hållare till mina te- påsar som man kan ha framme istället för den tråkiga asken som dom kommer i när man inhandlar dom. Med denna te-hållare är jag även med i Stämpelfabrikens vintertävling där priset är ett litet paket med vårens nyheter. Mallen till te-hållaren har jag hittat hos super duktiga Tesa. Vill du göra en själv så finns beskrivningen här. Har gjort om måtten lite för att hållaren skulle passa till mina te-påsar som jag just nu har hemma. Dekorerat med charms bestående av en te-påse och en te-kanna. Texten är en freebie som jag har hittat på internet och den passar bra in här. Te-hållaren står nu på en synlig plats i köket så att man kan se den.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...