måndag 9 april 2012

Påskpresent till dagis

Nu har det varit påsk och det har blivit lite påsk alster gjorda. Dom närmaste dagarna kommer jag att visa min alster som gjordes inför påsken, nu när tiden räcker till. Tänkte börja med vad M gav till sina förskolfröknar som påsk present. Med inspiration från L8 blev det tre morötter som fröknarna fick fyllda med godis. Pappret jag har använt mig utav är dom underbra prickiga från Colorbar dom har blivit lite av en favorit mest för att baksidan av papperna passar med framsidan och tvärtom. Morötterna vek jag i orange prickigt papper och satte lite present snöre i toppen så att det skulle se ut som en riktig morot. Stämplade med den underbara påsk stämpeln från Reprint och satte sedan en liten orange bling sten på stämpeln. M överlämnade dessa dagen innan Skärtorsdagen och alla fröknar blev glada och överraskade av att få en liten påsk present. Det var jätte roligt att se M lämna över presenterna för hon gick fram till fröken och sa "här" och se gick hon igen, hon är så go min lilla bus unge.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...