söndag 25 mars 2012

Sms förfrågan

Tidigare idag så fick jag ett sms utav min granne som frågade om jag hade ett kort liggandes som hon kunde få köpa då hennes sambo glömt att handla ett kort som hon skulle ge till sin mamma som fyller år idag. Vist finns det kort på lager så det blev till att välja ut ett som passade. Fick bli detta kort. Stämpeln kommer från Stämpelkällan och jag har målat med Tombow. Lite glitter, rosor och snöpuff på vingarna. Grannen blev nöjd med kortet och helt plötsligt så kom det ett till sms från samma person med önskemål om att göra fler kort och alster. Jätte kul tycker jag att det ska bli så nu är det full rulle i pysselhörnan här hemma. Bilder på dom olika kommer att komma efterhand som dom är färdiga och överlämnade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...