söndag 20 november 2011

Har prövat på.....

.... att göra en After Eight automat samt ett plånbokskort. Gjorde dessa saker till syrran som fyllde år i fredags. Då hon kommer att få sin present lite senare så gjorde jag en After Eight automat och ett plånbokskort. Min syster är mycket för svar och vitt gärna lite hårdrock över det hela så papper till automaten var inte så svårt att leta fram. Enkelt svar/vit randigt papper (har till och med lyckats med mösterpassningen) och till kortet fick det bli söta lilla spöket Laban. Uppe på automaten satte jag en stickers dödskalle och dekorerade med lite bling stenar och stämplade en tag med motiv från Skogstokiga. Plånbokskortet har massa olika tags instoppade i olika fickor varav i den ena fickan är beskrivningen på vad hon ska få för något i present, lite bling på framsidan, tyckte pappret var så talande i sig själv så jag lät bli att dekorera för mycket. After Eight automaten och plånbokskortet har söta L8 visat mig hur man gör. Automaten gjorde vi på en kurs hos Stämpelfabriken och kortet visade hon när vi hade en stor scrapträff i Skurup tidigare i höst. Beskrivning på After Eight automaten hittar ni här.








Det blev uppskattat av syrran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...