måndag 31 oktober 2011

Snart 2 år

Om exakt en vecka fyller vår dotter 2 år. Tänk vad tiden går fort. Självklart ska vi fira denna dag med släkten så jag har skickat ut inbjudningar precis som jag gjorde förra året. Kanske lite ambisöst men jag tycker det är en kul grej. I år blev det ett enkelt inbjudningskort där jag skrev på baksidan av kortet. Använde mig utav denna super söta nallestämplen från Penny Black där han håller en muffins med ljus i. Passande tema tycker jag, sen använde jag mig utav ett papper från Fancy Pants Designs med tårtor på som kant på kortet för att bryta av mot bakgrunden. Nallen är fäst med 3D-kuddar. Det var tänkt att jag skulle lägga lite yellow stickles på skimmret från ljuset men i all hast glömdes det bort (var ute lite i senaste lagret med inbjudningarna.) Inbjudningarna hamnade hos släkten i fredags så nu är det bara kalaset kvar. Av oss har hon redan fått sin present, en helt nu säng för stora barn. Den gillar hon verkligen och sover gott i den.


1 kommentar:

  1. Å så sött! Vad du är duktig som skickar inbjudningar till släkten... här blir det inbjudan via sms... ;o
    Kramar!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...