onsdag 3 augusti 2011

Bokmärken

Min svägerskas äldsta son gillar att läsa och när han såg mitt bokmärke med magnet som man kan vika över bladet i boken ville han också ha ett lika dant. Jag lovade honom att jag skulle göra ett till honom innan dom åkte iväg på semester utomlands. Även hans lillebror ville ha ett. Nu är det så att mitt minne fungerar som det själv vill ibland och jag kom på att jag lovat dom ett bokmärke innan dom åkte och det skulle jag hålla. Så kvällen innan dom skulle åka (dom flög iväg tidigt på morgonen) kom jag på vad jag lovat och gjorde snabbt två bokmärken. Till den äldsta gjorde jag ett neutralt bokmärke med en skateboardkille på eftersom denna grabb älskar sin skateboard. Killen hittade jag här. På baksidan av märket dekorerade jag med en bok (som jag stämplat upp på en av våra pysselträffar. Kan dock inte minnas vem som hade den men tack till den som har den). Texterna bak på märkena hittade jag på internet. Baksidan på den store grabbens märke har jag liftat lite från L8. Till den yngsta killen fick det bli ett lite tuffare märke med ett häftigt papper som jag hittade hos Stämpelfabriken. Dekorerat sparsamt endast lite svarta och gråa bling stenar. La dessa märken i var sitt kuvert som min sambo överlämnade när han körde dom till flygplatsen och enligt sambon var dom uppskattade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...