tisdag 28 juni 2011

Månads tävling

Utöver sin midsommarcorp har Svensk Scrapbooking även sina vanliga månads tävlingar. Den ena tävlingen är att altra en skolåda. Så när Moa fick nya skor tog jag kartonen och gjorde om den till en låda där jag kan ha mina blommor i. Dock så räckte inte lådan till riktigt så det blir till att norpa nästa skolåda som kommer hem i detta hus och altra den också. Har dekorerat sparsamt på locket då jag vill ha med mig lådan på träffar utan att fördärva dekorationen. Papprena på både locket och lådan är från Maja Design. Hörnstämpeln kommer från Skogstokiga och själva dekorationen är från PanduroHobby. Texten har jag googlat och hittat på nätet.



2 kommentarer:

  1. Så vackert med de milda, harmoniska, färgerna !

    SvaraRadera
  2. Superfin skolåda! Passar mycket bättre till blommor! :-)

    Missa inte att kolla i min blogg... ;-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...