tisdag 31 maj 2011

Nytt litet tillskott i gänget

Våra vänner har fått en liten pojke förra onsdagen och nu i helgen var vi och hälsade på och överlämnade en present. Jag hade redan knåpat ihop kort och en liten skattkista till honom. Skattkistan hittade jag hos Pysseltagen och mallen hittar ni här. Kortet är ett så kallat Surprise Pop Up Card och hos Splitcoaststampers hittar man instruktioner till hur man gör. Ett enkelt kort att göra med rolig effekt. Skattkistan var även den rolig att göra och det kommer garanterat att bli fler skattkistor gjorda. Gjorde kistan med tanken att hans mamma kan lägga ner och spara minnen i den under resans gång. Med denna kista är jag med i Svensk Scrapbookings Maj- Alter Askar utmaning. Nalle stämpeln på kortet kommer ifrån Stämpelkällan och nallen är färglagd med Tombow pennor, sedan satte jag Pop Up kortet på en vanlig kortstommen och så jag skrev våran hälsning inne i kortet. Både kortet och kistan blev väldigt uppskattad utav nykomlingens föräldrar.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...