måndag 21 februari 2011

Tack så mycket

I onsdags i förra veckan fyllde jag 30 år. Dagen spenderades med mys tillsammans med familjen och avslutades på kvällen med en överraskning. Döm om min förvåning när det helt plötsligt knackade på dörren kl 20.00 på kvällen och där stod Maria och Sussi från vårat scrapgäng. Dom hade med sig denna superfina tavla som några i gänget varit med och gjort. Tänk att våran L8 kunde hålla ordning på två tavlor (min och Sussis) samtidigt utan att försäga sig till någon av oss. Fíck även ett presentkort på Stämpelfabriken. TACK så jätte mycket för den super fina tavla. Den har fått platsen i vardagsrummet så jag kan titta på den när jag sitter i min hörna och pysslar. Blev riktigt överraskad och ännu mer förvånad när sambon säger att han visste om detta och att han kunnat hålla sig utan att säga något.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...