måndag 18 oktober 2010

Krya på dig kort

Fick en beställning på ett krya på dig kort från svärmor. Det skulle ges till hennes arbetskamrats dotter som blivit akut opererad. Satte mig ner och funderade på vad jag kunde göra och då såg jag min spillbits hög som bara växer och växer. Det blev ett kort gjort av spillbitar. Kortet är avlångt och rutan på framsidan av kortet har jag gjort genom att skära ut 1 cm remsor och sen fläta ihop dom. Tyckte det blev häftigt. Har sedan satt en bit cardstock på baksida för att det skulle bli lättare att montera på kortet. Stämpeln är Tossa sjuk från Bildmålarna som jag har färglagt med Tombow pennor och sen satt fast med 3D kuddar. På insidan har jag stämplat med en Inkido Krya på dig stämpel som är inhandlad på Stämpelgården. Har även punchat ut två fjärilar med MS fjärils punch och satt på lite Storyteller stenar på hörnen.

Har fler beställnings kort som är färdiga och väntar på att läggas upp här i bloggen men dom har jag inte överlämnat till beställaren än så ni får allt vänta på dom bilderna, men den som väntar på något gott......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...