torsdag 30 september 2010

Band förvaring

Har haft väldiga diskussioner med mig själv angående hur jag ska förvara mina lösa band som jag använder när jag pysslar. Har provat att ha dom rullade på hushållsrullar men det gick inte så bra, även provat att ha dom lösa i en låda men det var inte heller bra, för när man skulle ta ett band fick man alla på köpet. Har funderat länge och idag löste det sig. När jag var på Ikea så gick vi bland hyllorna inne på köksavdelningen och vad så jag där.... jo deras bestikhållare med hål i. Tänkte att det kunnde bli en bra förvaring av banden för då kan man ju sticka ut en bit av banden i hållen. Köpte en hållare och resultatet ser ni nedan. Tyckte att det var en bra lösning.

1 kommentar:

  1. Just nu är är bara en plats kvar på kursen den 9 november! Ska du inte hänga på?? Skynda dig och anmäl dig isåfall.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...