torsdag 3 juni 2010

30 års fest

Nu i helgen som gått var vi på en kompis 30 års fest. Så jag tänkte att jag skulle göra ett annorlunda kort, och eftersom det var till en kille så tänkte jag att det skulle vara kul med ett kort som såg ut som en skjorta. Efter mycket sökande på nätet efter en bra beskrivning över hur man viker ett sådant kort hittade jag en bra beskrivning på Scrappiz. Efter många misslyckade försök (fick inte rätt på kragen trots bra beskrivning), så blev kortet så här. Namnet har jag skrivit med hjälp av Tupperwares ritmallar som är kanon.
Framsidan

2 kommentarer:

  1. Vad kul att även du börjar blogga - ser att du också är en sån som är nattaktiv...!

    Vilken fin skjorta du gjort.
    Ska bli kul att följa vad du gör här!

    Om inte innan så ses vi till hösten igen!
    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Tack lotta.... ja jag är oxå en nattis.

    Längtar redan tills vi ses igen.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...